هواي تهران در شرايط هشدار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هواي تهران در شرايط هشدار
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
بر اساس اطلاعات رسيده از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هوا ، شاخص کيفيت هواي امروز تهران هم اکنون در شرايط هشدار است.

به گزارش مهر، ميزان غلظت تمامي آلاينده ها به غير از آلاينده هاي ازن و دي اکسيد نيتروژن نسبت به روز گذشته در همين ساعت کاسته شده است.

به اين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده ها ذرات معلق کمتر از 2.5 ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت آلودگي هوا در شرايط هشدار است.

براساس پيش بيني ها ، آسمان تهران صاف در پاره اي از نقاط غبارآلود است به اين ترتيب انتظار مي رود شاخص کيفيت هوا در شرايط هشدار باقي بماند.

افزايش بيماري هاي قلبي و ريوي، مرگ و مير زود رس در افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي و افراد مسن ، افزايش تعداد تنفس در عموم افراد از اثرات بهداشتي آلودگي هوا در شرايط هشدار است.

مرکز هماهنگي اطلاع رساني آلودگي هوا توصيه کرده است: افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي و ريوي، سالمندان و کودکان بايد از فعاليت هاي طولاني مدت و سنگين در فضاي باز اجتناب کرده و بقيه افراد بايد فعاليت هاي طولاني و سنگين خود در فضاي باز کاهش دهند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: